O data cu avansul tehnologic și cu dorința oamenilor de a ține pasul cu noile tehnologii, protejarea datelor personale si asigurarea confidentialitatii acestora a devenit o esențială pentru ca drepturile fiecărui utilizator să fie protejate. Din acest motiv, s-au făcut pași tot mai importanți din punct de vedere al reglementărilor legale, fiind adoptat Regulamentul General privind Protectia Datelor Personale UE 2016/679, împreună cu legislația de la nivel national care are rolul de a implementa aceste politici(cunoscute sub denumirea „Regulament RGPD” sau „RGPD”).
În reglementările acestea poți găsi toate detaliile pentru ca datele tale să fie protejate. Este bine să știi ca acest document privește exclusiv prelucrările de date personale realizate prin intermediul site-ului online U-Solutions.
U-solutions GRAM, desemnată aici sub denumirea „U-solutions”, este o societate comercială organizată în baza prevederilor legislației din România, cu sediul social în strada Henri Coandă, nr.78, Bârlad, județul Vaslui, avand codul de inregistrare fiscala RO47414866, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J37/12/2023, telefon 0734748577, e-mail office@u-solutions.ro.
Conform prevederilor Regulamentului GDPR, U-SOLUTIONS are calitatea de Operator atunci când este vorba de prelucrarea datelor personale.
Datele personale sunt orice fel informații care privesc persoana fizică și pe baza cărora aceasta poate fi identificată sau identificabilă, atat direct (de exemplu, prin identificatori precum nume și prenume), cât și indirect (de exemplu, o adresa de e-mail).
Prelucrarea semnifică o operațiune sau mai multe operațiuni la un loc care se efectuează asupra unor date cu caracter personal prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi: colectarea, organizarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, alăturarea ori combinarea, transmiterea sau dezvaluirea către terți, ștergerea sau distrugerea.
În toate cazurile, prelucrăm date personale în urma acțiunilor tale directe în relația cu noi, în general prin mijloace electronice. Spre exemplu, realizăm o prelucrare de date personale atunci cand:
• completezi formularul nostru la adresa www.u-solutions.ro și ne oferi informații precum numele, adresa ta de e-mail și telefonul.
De asemenea, prelucram date personale și în mod automat. Spre exemplu, vizitatorii www.u-solutions.ro trimit automat la navigarea oricărei pagini a site-ului o serie de date tehnice cum ar fi adresa IP, tipul browser-ului, sistemul de operare etc. Folosim astfel de date pentru a studia statisticile referitoare la navigarea pe site, în scopul îmbunătățirii experienței vizitatorilor acestuia.
Alte date tehnice sunt colectate prin intermediul fișierelor de tip cookies, atunci când vizitezi www.u-solutions.ro. Dacă dorești mai multe detalii, poți găsi la noi pe site Politica de cookies.
Având în vedere că U-solutions dorește să vă transforme ideile în proiecte finanțate, dorim să vă oferim o experiență a navigării pe site-ului nostru simplă și cât mai plăcută.
Prin urmare, prelucrăm date personale:
În funcție de caz, acesta poate include:
• prelucrarea informațiilor introduse în cadrul formularului de contact;
• servicii de asistență pentru clienți și potențiali clienți;
Din dorința de a-ți oferi servicii la cel mai înalt standard european, fiind vorba de fonduri europene, dorim să-ți trimitem prin diverse canale de comunicare electronica (e-mail, SMS, notificări în browser) informații cu privire la programe de finanțare pentru care tu ai putea sa fi eligibil.
De aceea noi vom folosi aceste date pentru a-ți crea un profil, în scopul personalizării mesajelor de marketing la care te-ai abonat sau în scopul analizării datelor statistice. Daca nu doresti aceasta personalizare a mesajelor comerciale, cel mai simplu este sa blochezi cookie-uri de marketing din browserul tău, așa cum este explicat și în Politica de cookies.
În multele cazuri, realizăm comunicările de marketing pe baza consimțământului pe care ni l-ai acordat în prealabil. De exemplu, un clic pe butonul Mă abonez din cadrul sectiunii Newsletter sau alte formulare similar, reprezintă consimțământul tău. Dacă te-ai răzgândit și nu mai dorești să fi abonat al site-ului nostru, nu este nicio problemă, nu este o acțiune de ireversibilă, îți poți retrage consimțământul în orice moment, astfel:
• printr-un clic pe link-ul de dezabonare afișat în cadrul mesajelor primite de la noi;
• prin contactarea noastra, utilizând detaliile de contact deja menționate și prezente pe site.
Pot exista situații în care prelucrarea datelor personale se folosesc prin utilizarea sau transmiterea către terți de informații (adică o persoană împuternicită de operator, și persoanele care, sub directa autoritate a operatorului sau a persoanei împuternicite de operator, sunt autorizate să prelucreze date cu caracter personal) pentru a ne proteja activitatea comercială:
• măsuri de protecție a site-ului www.u-solutions.ro și a utilizatorilor acestuia față de potențialele atacuri cibernetice;
• măsuri de prevenire și detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informații către autoritățile cu compentență în domeniu.
Fundamentul juridic pentru aceste prelucrări de date pentru marketing direct este prevăzut în Regulamentul RGPD art. 6 alin. 1 lit. a (consimțământul) și lit. f (interesul legitim).
În unele situații, putem transmite, pune la dispoziție sau oferi acces la anumite date personale necesare, unor destinatari și/sau terți (parteneri contractuali ai U-solutions sau împuterniciți ai noștri), din urmatoarele categorii, în funcție de scopurile prelucrării în tocmai menționate și de serviciile prestate de aceștia:
• furnizori de produse și servicii disponibile pentru implementarea proiectelor;
• furnizori de servicii de plata sau financiar-bancare, în cazul clienților care plătesc cu cardul;
• furnizori de servicii de marketing sau telemarketing;
• furnizori de servicii de cercetare de piata;
• furnizori de servicii IT sau de mentenanță a site-ului web.
În baza prevederilor ce au în vedere confidențialitatea datelor, securitate si protejarea intereselor comerciale, U-solutions nu poate sa divulge numele exact al acestor furnizor și datele de identificare, ci doar categoriile din care aceștia fac parte. Conform prevederilor legale, lista complete a datelor de contact va fi pusă, în cel mai scurt timp, la dispoziția autorităților competente sau a persoanelor vizate interesate, la cerere. Ne vom asigura întotdeauna ca accesul destinatarilor și/sau terților la datele personale se realizeaza conform normelor juridice în vigoare, în baza unor garanții adecvate sau în baza unor contracte încheiate între ambele părți. Destinatarii și terții au obligația de a prelucra datele personale pe care le primesc de la U-solutions, în siguranță și exclusiv pentru scopurile precizate de U-solutions. Aceștia au acces doar la datele personale strict necesare pentru îndeplinirea serviciilor contractate cu U-solutions, astfel ei au interdicția de a folosi datele în alte scopuri.
În prezent, prelucrăm datele tale cu caracter personal numai pe teritoriul Uniunii Europene, astfel că temeiul legal după care ne ghidăm este Regulamentul privind protecția datelor cu caracter personal nr.679 din 2019.
Conform reglementărilor în vigoare privind arhivarea, păstrăm datele pe toată durata de timp prevăzută în legislația în vigoare.
În cazul în care necesitatea păstrării datelor nu se încadrează în scopul arhivării, păstrăm datele personale în funcție de scopul prelucrării, pe urmatoarele durate de timp:
• în scopul oferirii serviciilor U-solutions: 5 ani de la ultima ta acțiune în relație cu U-solutions;
• în scopul îmbunătățirii serviciilor noastre: 1 an de la obținerea răspunsurilor la chestionarele de satisfacție;
• în scop de promovare: până la retragerea consimțământului, ori 2 ani de la ultima ta acțiune în relație cu U-solutions;
Asigurăm securitatea datelor tale personale prin implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate:
• folosim o conexiune securizată (HTTPS) între dispozitivele tale și site-ul nostru;
• păstrăm datele pe servere securizate;
• folosim tehnologii de criptare a informațiilor legate de plăți.
Însă, un lucru este cert, acelă că transmiterea de date și informații prin internet sau prin intermediul nu este în totalitate sigură. Există riscul ca aceste informații să fie utilizate de către terțe părți neautorizate de către noi. U-solutions nu-și poate asuma răspunderea și responsabilitatea pentru vulnerabilițățile unor sisteme informatice care nu se află sub controlul său.
Regulamentul privind protecția datelor (GDPR) aduce recunoaștere drepturilor în legătură cu datele tale personale și responsabiliatea pentru noi de a le respecta. Pentru exercitarea acestor drepturi, ne poti contacta folosind detaliile de contact oferite, însă trebuie să ai în vedere câteva aspecte:
- transmiterea unei cereri prin intermediul adresei de e-mail utilizată la completarea formularului. Altminteri, va trebui să efectuăm verificări suplimentare, prin informații suplimentare care vor avea ca scop conformarea identității;
- în cazul în care solicitarea sa este nefondată, se realizează în mod repetat sau excesiv, ne rezervăm dreptul de a respinge cererea de furnizare a informațiilor, desigur în conformitate cu prevederile legale (art.12 din Regulamentului GDPR);
- conformându-ne prevederilor legale, vom răspunde solicitărilor tale valide într-un termen care nu va depăși termenul maxim de o lună. În situația în care solicitare ta necesită operațiuni mai complexe sau este compusă din mai multe solicitări, atunci te vom anunța de această situație și de prelungirea acestei perioade cu maxim 2 luni față de primul termen stabilit.
Ne poți solicita informații despre modul în care datele sale sunt colectate, utilizate, stocate și prelucrate.
Îți oferim confirmarea că datele sale sunt prelucrate și o copie a acestora, împreună cu detalii privind scopurile prelucrării, destinatarii, perioada de stocare etc.
Dacă datele sunt inexacte sau incomplete, ne poți solicita corectarea sau completarea acestora.
În cazul în care nu mai dorești să-ți păstrăm datele, îți poți retrage consimțământul oricând, iar noi îți vom șterge datele colectate.
Atunci când consider că datele tale sunt inexacte, ori consideri că prelucrarea datelor nu mai este conformă cu scopurile pentru care au fost colectate, ne poți cere limitarea prelucrării.
Poți să ne soliciți să iți furnizăm datele personale într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit prin mijloace automate.
În cazul în care consideri că drepturile și libertățile tale fundamentale prevalează față de interesul nostru legitim, cum este în cazul marketingului direct, te poți opune oricând acestei prelucrări, iar noi îți vor respecta decizia și vom înceta prelucrarea.
Ai dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automată, care produce efecte juridice semnificative asupra sa.Însă, noi nu luăm decizii automate sau creăm profiluri care pot avea efecte juridice asupra ta.
Având în vedere dinamica în care se mișcă lucrurile și domeniul nostru de activitate, ne rezervăm dreptul, dar și responsabilitatea de a revizui și actualiza periodic politica privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste modificări vor fi realizate pentru a-ți asigura ție gradul cel mai înalt de protecția a datelor tale personale, precum și concordanța informației cu prevederile legale în vigoare. Astfel, te rugăm să consulți periodic această pagină pentru a fi la curent cu cele mai actuale informații.
Fără a-ți aduce atingere dreptului de a contacta în orice moment Autoritatea Națională de Supraveghere, îți sugerăm ca în prealabil să iei legatura cu noi. Îți promitem că vom lua toate măsurile necesare, în cel mai scurt timp posibil pentru a rezolva pe cale amiabilă orice problemă aparută pe subiectul prelucrării datelor tale personale.